31 Temmuz 2009 Cuma

Kimine göre şanslı bana göre şanssız...


Biraz bilgi haricinde başıma gelenler... Bugün THY'de görüşmem vardı. Part-time çalışmak için gittim, bir güzel ingilizce döktürdüm karşılıklı; fakat içten içe bir şey beni yedi. Benim istediğim şimdilik en azından bir ajans. Ajans içinde bilgilerimi pekiştirmek tamam, kurumsal hayalim var ilerde; ama şu an ben sektörü öğrenmek istiyorum ve sağ olsunlar yaklaşık 30 farklı yere mail attım ve geri dönüş alamadım. Bu mudur yani sektördeki durum? Gidip stratejiye ya da başka departmana lise çağındaki daha yetmemiş bebelere ayırın kontejanları; ama bize gelince 23 yaşına gelmiş birine yok. Çok adaletsizce; yani günden güne harcandığımı görüyorum. Eminim öğretmen olsaydım daha çok rağbet görürdüm. İnsanı hayallerinden ne çabuk soğutuyorlar.

Hiç yorum yok: